Sledujte STAV VAŠÍ OBJEDNÁVKY po PŘIHLÁŠENÍ ke svému zákaznickému účtu. Pokud ho ještě nemáte založený, zvolte REGISTRACE. Nyní se můžete rychle přihlásit i přes Váš účet FACEBOOK. TIP PŘI POTÍŽÍCH S PŘIHLÁŠENÍM: Pokud Vám nefunguje první přihlášení k účtu přes FACEBOOK, promažte si soubory COOKIE v historii Vašeho prohlížeče..

BLESKOVÉ VYŘÍZENÍ REKLAMACE

  • V okamžiku, kdy přebíráte Vaši zásilku, překontrolujte, zda není nikterak poškozena. Pokud je zásilka zjevně poškozena, zásilku odmítněte a v ten samý den, kdy je zásilka odmítnuta, nás kontaktujte na email drogerie-domu@seznam.cz, abychom mohli neprodleně reklamaci řešit a Vy jste měli své objednané zboží v co nejkratší době vpořádku doma.
  • Pokud převezmete na první pohled nepoškozenou zásilku, pořiďte preventivně fotografie zásilky alespoň ze dvou úhlů tak, aby alespoň na jedné z fotografií byl vidět čitelně štítek dopravce.
  • Po otevření balíku pořiďte preventivně alespoň jednu fotografii otevřené zásilky tak, aby byl vidět obsah krabice včetně výplně balíku.
  • Pokud je obsah zásilky zjevně poškozen, pořiďte detailní fotografie poškození reklamovaných produktů a všechny pořízené fotografie přiložte k žádosti o reklamaci.
 
Pro bleskové vyřízení reklamace nás neprodleně kontaktujte na email drogerie-domu@seznam.cz, přiložte všechny pořízené fotografie, do přílohy přidejte vyplněný Formulář pro uplatnění reklamace, uveďte svůj komentář a napište způsob, jakým si přejete přednostně reklamaci řešit (výměnou zboží za nové / vrácením peněz), abychom mohli neprodleně uvést vše do pořádku a Vy jste byli spokojeni.