Často kladené otázky (FAQ)

Jak se mohu zaregistrovat a vytvořit Můj Zákaznický Účet?

Registrace Vašeho Zákaznického účtu Vám zabere jen pár okamžiků. Stačí jednoduše kliknout na horní straně stránky na odkaz registrovat a pak jen vyplnit registrační údaje, jako jméno, příjmení, email, telefon, ulice a číslo popisné, město, PSČ, stát, okres / region, zadat Vaše nové heslo pro přihlášení a zaškrtnout, zda si přejete zasílat Informace do Emailu. Po přečtení a zaškrtnutí souhlasu Zásad ochrany osobních údajů Vám bude vytvořen Zákaznický Účet a po přihlášení můžete využívat dalších výhod s ním spojených. Registrace a členství v zákaznickém klubu je zdarma.


Musím se zaregistrovat, pokud chci nakoupit?

Pokud jste u nás poprvé a chcete si vyzkoušet, zda dokážeme splnit Vaše očekávání, registrovat se nemusíte, není to podmínka ani povinnost. Registrace má však své výhody, jako například to, že nemusíte u následujících objednávek vyplňovat celý objednávkový formulář pořád dokola, ale po přihlášení se Vaše údaje o místě doručení automaticky načtou. Kromě toho můžete sledovat stav a historii všech Vašich objednávek nebo případných reklamací po přihlášení k Vašemu zákaznickému účtu. Navíc každý řádně zaregistrovaný zákazník se stává automaticky VIP zákazníkem, to znamená, že je mu po přihlášení aktivován Bonusový program.


Kdy mi zboží příjde a jak?

Objednané zboží, které je na naší internetové prodejně dostupné, je zpravidla baleno během pracovní doby, tj. objednávky, které obdržíme do 17hodin jsou zpracovávány ten samý pracovní den. Poté jsou předány buď České poště nebo jiné smluvní zásilkové společnosti k doručení. Zboží byste tedy měli obdržet zpravidla do 2-3 pracovních dnů službou, kterou si vyberete při vyplňování objednávkového formuláře.


Co když objednané zboží přestane být dostupným během vyřizování objednávek?

V případě, že vybrané zboží se v den zpracovávání Vaší objednávky stane nedostupným, a nebude možné kompletní objednávku odeslat, budeme Vás kontaktovat prostřednictvím Vámi uvedených kontaktů telefonicky případně emailem, abychom se dohodli na postupu při vyřízení Vaší objednávky, a to v pracovní době.

Pokud jste nenašli Vámi požadovaný výrobek, můžete využít pro Vaše dotazy kontaktní formulář v sekci Kontaktujte nás.

Používá opensource systém OpenCart | Drogerie Domů CZ © 2018 | Jakub Havlíček