Vaše nejčastější otázky

 Máte svou vlastní Facebookovou stránku?

Ano, najdete nás na facebookové stránce Drogerie domů CZ - Novinky a akce z našeho Newsletteru, kde můžete sledovat všechny novinky z našeho Newsletteru (Informace do Emailu). Můžete sem vkládat Vaše recenze, hodnocení či komentáře, sdílet příspěvky, lajkovat,..

 Najdu na Vás a Vaše produkty nějaké recenze?

Ano, najdete je v naší facebookové skupině Drogerie.

 Jaká je otevírací doba kamenné prodejny?

Kamennou prodejnu, kterou najdete na adrese Kollárova 315 v Kutné Hoře, můžete navštívit v otevírací době PO - PÁ 8:30 - 17:00h.

 Jaké výhody mohu mít, když se zaregistruji?

Po přihlášení k Vašemu Zákaznickému účtu již v objednávce nemusíte opakovaně vypisovat své doručovací údaje, ty se Vám vyplní do správných polí automaticky pokaždé, když to bude potřeba. V sekci Můj účet můžete sledovat stav svých objednávek, historii objednávek, opakovaně načíst některou z předcházejících objednávek. Můžete si aktivovat službu zasílání Informací do Emailu. Navíc při každém nákupu jsou Vám za každou zakoupenou položku připisovány Věrnostní body. Stav svých Věrnostních bodů můžete rovněž sledovat v sekci Můj účet. Můžete využívat i Můj Nákupní seznam, do kterého si můžete ukládat  položky, které si chcete zapamatovat pro pozdější nákup, Váš Nákupní seznam si bude pamatovat všechno, co chcete.

 Co jsou to Věrnostní body?

Při každém nákupu jsou Vám za každou zakoupenou položku připisovány Věrnostní body, které můžete při kterékoliv následující objednávce použít jako slevu v Kč. Tato služba se Vám aktivuje jakmile si zaregistrujete svůj Zákaznický účet a přihlásíte se k němu před odesláním Vaší objednávky. Stav Vašich Věrnostních bodů můžete sledovat po přihlášení k Vašemu Zákaznickému účtu v horní části našeho internetového katalogu nebo ve Vašem Zákaznickém účtu v sekci Moje objednávky - Moje Věrnostní body.

 Co je to Hlídací pes?

Hlídací pes je služba, která Vám umožňuje mít okamžitou kontrolu v případě, že Vás zajímá informace o naskladnění aktuálně nedostupného zboží. Pokud tedy není některé zboží právě teď dostupné, můžete si Aktivovat Hlídacího psa, a jakmile zboží naskladníme a bude možné ho objednat, přinese Vám Hlídací pes do Vámi zadané emailové schránky zprávu o naskladnění tohoto konkrétního výrobku. Jedná se o jednorázovou informaci.

 Co je to Můj Nákupní seznam?

Můj Nákupní seznam je místo ve Vašem Zákaznickém účtu, do kterého si můžete ukládat  položky, které si chcete zapamatovat pro pozdější nákup. Váš Nákupní seznam si bude pamatovat všechno, co chcete. Jakmile se rozhodnete, že si přejete zboží koupit, můžete vybranou položku jedním kliknutím z Vašeho Nákupního seznamu přenést do Nákupního košíku. Položky Vašeho Nákupního seznamu můžete kdykoliv libovolně odebírat nebo přidávat.

 Můžu změnit nebo doplnit svou objednávku?

Ano, dokud jste od nás nedostali zprávu emailem o odeslání a Váš balíček tedy ještě nebyl předán dopravci, je možné se dohodnout na případné úpravě obsahu objednávky na požádání nejlépe zprávou odeslanou prostřednictvím Chatovacího okénka (to najdete vždy v pravém dolním rohu našeho internetového katalogu) popřípadě telefonicky nebo emailem odeslaným prostřednictvím kontaktního formuláře (kontakty jsou uvedeny v sekci Kontaktujte nás).

Používá opensource systém OpenCart | Drogerie Domů CZ © 2018 | Jakub Havlíček