REKLAMACE

Jak mohu reklamovat zakoupené zboží?

 

Pro uplatnění reklamace postupujte takto:

  1. Pokud máte u nás svůj zákaznický účet, přihlaste se a ve spodní informační části stránek pečlivěvyplňte formulář v sekci Zákaznický servis - Reklamace. Pokud zákaznický účet nemáte, postupujte stejně bez přihlášení.
  2. K reklamovanému zboží přiložte kopii faktury, kterou jste obdrželi společně se zbožím, na zvláštní papír čitelně uveďte číslo Vaší objednávky, Vaše kontaktní údaje - jméno a příjmení, ulice, obec, PSČ, telefon, email a specifikujte popis závady.
  3. Zboží bezpečně zabalte a zašlete doporučeně na adresu:
              Věra Čermáková,
              DROGERIE-DOMU.CZ - reklamace,
              Tylova 404,
              28401 Kutná Hora
  4. Doba vyřízení Vaší reklamace se řídí platným reklamačním řádem.

Pokud jste nenašli Vámi požadovaný výrobek, můžete využít pro Vaše dotazy kontaktní formulář v sekci Kontaktujte nás.

Používá opensource systém OpenCart | Drogerie Domů CZ © 2018 | Jakub Havlíček